Покупці Apple Vision Pro масово повертають свої окуляри
За останні дні в соціальних мережах зросла кількість повідомлень від власників Apple Vision Pro, які вирішили повернути свої гарнітури вартістю $3500. Компанія дозволяє повернути будь-який продукт протягом 14 днів з моменту покупки, пише The Verge.
Одна з найпоширеніших причин повернення — дискомфорт під час носіння. Власники гарнітури скаржаться на головний біль та сонливість під час її використання.
Can’t wait to return the Vision Pro, probably the most mind blowing piece of tech I’ve ever tried.
Can’t deal with these headaches after 10 minutes of use though.
— Rjey (@RjeyTech) February 14, 2024
Також їм не подобається вага пристрою та той факт, що більша його частина розташована спереду. Окрім цього, у деяких людей через використання гарнітур нібито траплялися розриви кровоносних судин ока.
Однак слід зазначити, що користувачі VR-гарнітур вже багато років скаржаться на сухість і почервоніння очей.
Apple Vision Pro виявився незручним для роботи
Але апаратні проблеми — не єдина причина скарг. Інша поширена претензія полягає в тому, що Vision Pro не забезпечують достатньої продуктивності порівняно з їх високою вартістю.
Two hours after unboxing my Apple Vision Pro and using it, I decided to box it back up again and return it. It’s quite cool, but there’s nothing in it for me that I’ll use frequently enough to warrant my keeping it.
— Alexander Torrenegra (@torrenegra) February 13, 2024
Один користувач зазначив, що під час перегляду екранів Figma відчував запаморочення, але окуляри також не підходять для його роботи. Інший інженер написав, що «досвід кодування не зміг його переконати», а проблеми з фокусуванням викликали головний біль.
Як вважає Картер Гібсон, старший менеджер спільнот та модерації в Google, «метушня з вікнами та управлінням файлами» знижують продуктивність.
Я не розумію, як створення слайда у Vision Ppro може забирати менше енергії, ніж за допомогою миші та клавіатури
Картер Гібсон
Як повернення Apple Vision Pro вплине на майбутнє пристрою
Наразі неясно, як враження ранніх користувачів вплине на Vision Pro в майбутньому. Багато людей, які мають намір повернути пристрій, вже з нетерпінням чекають на друге покоління гарнітури.
Інші підкреслили, що проблема полягає не стільки в технології, скільки у відсутності користі від гаджета або комфорту. Також важко сказати, наскільки поширеним є це явище.
Також невідомо, скільки насправді пристроїв Vision Pro повернули до магазинів.
Нагадаємо, Apple продала до 180 тис. Vision Pro за передзамовленням, вважають аналітики.