Польський квадрицикл Triggo навчився втягувати колеса для парковки
Нова модель дещо схожа на представника сім’ї Twizy, але у польського Triggo EV є кілька витончених трюків, яких немає у міського ролика Renault. Він нахиляється на поворотах. На високих швидкостях його передні колеса роз’їжджаються для стійкості, але сповільнюються, і їх можна втягнути для простішого паркування, а акумулятори можна вийняти та замінити на нові.
Розроблений для каршерінга і доставляння посилок, Triggo EV розвиває максимальну швидкість 90 км/год. У крейсерському режимі водіння Triggo має ширину 148 см, але на швидкості до 35 км/год механізм втягує передні колеса до шасі на ширину 86 см. І радіус повороту 3,5 м – відмінно підходить для паркування або маневрування. В цілому симпатичний електричний чотириколісний автомобіль важить 530 кг і має загальну допустиму масу 750 кг.
Широкий або вузький режими активуються за допомогою плоского U-образного рульового управління, яке обрамлене екранами, що показують види з лівої та правої бічних камер, а вгорі є цифрова приладова панель. Консоль фізичного управління знаходиться праворуч для активації інших функцій водіння.
Польський чотириколісний автомобіль також оснащений механізмом нахилу, який здатний нахиляти повністю весь корпус на кут до 20 градусів, створюючи відчуття мотоциклетного типу. Водій з пасажиром підіймаються на борт через єдині двері, які відкриваються та зачиняються одним натисканням кнопки.
У цьому місяці компанія Triggo представила новий прототип з передсерійної партії, який готується до випробувань на дорогах загального користування. Компанія прагне зробити автомобіль доступним для операторів автопарків, компаній з прокату автомобілів і каршерінга з 2022 року, а через рік після цього з’являться послуги автономного таксі. І тестування дистанційного керування автомобілем вже почалося, в повному обсязі.