Поставки електромобілів Tesla в Китаї за рік виросли в три рази
Китайський ринок першим взяв на себе удар пандемії, але він же і почав швидше відновлюватися. Виробники електромобілів звернули на Китай найпильнішу увагу, і динаміка продажів Tesla дозволяє сподіватися, що місця на цьому ринку вистачить всім. За рік кількість поставлених на облік електромобілів цієї марки зросла в три рази, а це значить що приблизно в стільки ж разів збільшилися поставки.
Як повідомляє Bloomberg з посиланням на китайські ЗМІ, в березні цього року китайськими клієнтами Tesla було поставлено на облік 34 635 електромобілів даної марки. У лютому ця кількість не перевищувала 18 155 штук, а в березні минулого року ледь перевалило за одинадцяти-тисячний рубіж. Всього в першому кварталі Tesla відвантажила клієнтам по всьому світу 184 800 електромобілів, так що китайський ринок вже може претендувати на третину їх споживання.
Tesla не тільки налагодила виробництво в Китаї хетчбеків Model 3 та кросоверів Model Y, а й розраховує силами місцевого дослідницького центру створити недорогий електромобіль вартістю не більше $25 000 для китайського ринку. Поки місцеві сертифікаційні правила досить лояльні в питаннях безпеки. Саме це дозволило марці Wuling, яка підтримується корпорацією GM, випустити бестселер китайського ринку електромобілів — компактний Hong Guang Mini EV вартістю менш як $5000. Машина позбавлена не лише пасажирської подушки безпеки, але і системи стабілізації, яка для короткого і високого транспортного засобу явно не була б зайвою.