Повнопривідний електричний мотоцикл з ‘дірявим’ кузовом спробує встановити світовий рекорд швидкості
Незвичайна конструкція кузова з наскрізним отвором від носової частини до хвоста повинна забезпечити електробайку неперевершену аеродинаміку.
Електричний байк WMC250EV від компанії White Motorcycle Concepts оснащений чотирма електромоторами й унікальним аеродинамічним кузовом. Мотоцикл повинен розвинути швидкість понад 408 кілометрів на годину, щоб побити чинний світовий рекорд.
Два з чотирьох електромоторів WMC250EV змонтовані на передньому колесі. Потужність цієї зв’язки становить 40 кВт (54 к.с.). Вони також забезпечені системою рекуперації енергії. Ще пара електромоторів розміщена в задній частині байка, кожен потужністю в 30 кВт (40 к.с.). Таким чином загальна продуктивність силової установки байка становить майже 100 сил.
Шасі байка виготовлено з фрезерованого алюмінію, амортизатори – регульовані, Multimatic DSSV з подвійними штангами-штовхачами, обтічники – карбонові. Маса байка – 300 кілограмів. За уповільнення відповідають передні подвійні 340-міліметрові ротори EBC і задні одинарні 310-міліметрові, а також супорти HEL. Колеса – алюмінієві диски Dymag з гладкими шинами Pirelli.
Але головна особливість цього прототипу – його повітропровід V-Air. Завдяки наскрізному отвору, опір мотоцикла повітрю зменшився на 70 відсотків, проти традиційних засобів, до того ж покращився загальний аеродинамічний баланс. Ефективність такої будови корпусу вже підтверджена в аеродинамічній трубі технопарку MIRA. Серед додаткових переваг конструкції називається той факт, що повітропровід V-Air навантажує переднє колесо, тому на розгонах воно не відривається від землі, як у звичайних мотоциклів.
White Motorcycle Concepts розраховує побити з WMC250EV два рекорди швидкості: національний і світовий. Чинний світовий рекорд швидкості на електричному мотоциклі належить італійцеві Максу Бьяджі, який у 2020 році зміг розігнатися до 408 кілометрів на годину на Voxan Wattman.