Про Су-75 та Су-57 можна забути: рф не може продавати на експорт бойові винищувачі
Санкції, низька ефективність на війні та втрати зробили так, що рф до кінця десятиліття навряд чи зможе виготовляти літаки на експорт.
Росії дедалі складніше реалізовувати експортні плани щодо своїх винищувачів Су-75 та Су-57.
До вторгнення рф в Україну, керівництво кремля мали масштабні плани з продажу винищувача 5 покоління Су-57 і легкого тактичного винищувача Су-75. Тепер ці плани “перебувають у руїнах”.
Виробництво винищувача Су-57 у рф йде у вкрай повільних темпах й у виданні припускають, що експорт літака не буде доступним до кінця десятиліття.
Історія із Су-75 “Checkmate” ще гірша. У рф лише представили макет винищувача і він ще не здійснив жодного випробувального польоту.
Єдиний літак, який рф зараз виробляє серійно, — це винищувач-бомбардувальник Су-35. Однак і його на експорт буде складно відправити навіть у невеликій кількості. Раніше Єгипет, Індонезія та Алжир хотіли закупити російські літаки, але США ухвалили закон про санкції проти третіх сторін. Через це інтерес до Су-35 відпав.
Після вторгнення в Україну санкції несуть все більш руйнівний вплив на аерокосмічний сектор. Вони завдають шкоди рф у завершенні програм Су-57 та Су-75, оскільки виробництво залежить від західних верстатів і технологій.
Привабливість Су-35 знизилася ще й через відсутність значних успіхів ЗС рф під час вторгнення. Вони втратили дві ескадрильї багатоцільового винищувача через різні дефекти.
Виходячи з усіх цих факторів у виданні доходять висновку, що рф навіть за всього бажання не зможе продавати літаки в інші країни. Санкції та втрати власного авіапарку не дозволять цього зробити.
Нагадаємо, 20 липня 2021 року у рф офіційно презентували новий винищувач Су-75 Checkmate. Його планували виготовляти переважно на експорт.
Також у рф планували оснастити винищувачі Су-57 гіперзвуковими ракетами. Також на літак планували встановити новий двигун.