При виробництві автомобілів почнуть використовувати браковані деталі
Глава науково-дослідного центру Toyota Такефумі Шіга заявив, що японська марка почне використовувати браковані деталі при збиранні нових машин. Фахівець дав зрозуміти, що рішення продиктоване нестачею електронних компонентів: збої в ланцюжках поставок стримують виробництво і негативно впливають на прибутковість компанії. Toyota запевняє, що безпека та продуктивність автомобілів не постраждають.
Під час брифінгу з журналістами Такефумі Шига заявив, що до деталей, які клієнти зможуть легко побачити, Toyota ставитиметься як і раніше, проте в автомобілях є багато місць, які люди не помічають, якщо не уважно стежать.
Пізніше Toyota пояснила, що про які дефекти йдеться. Насамперед у роботу візьмуть мікросхеми з невеликими зовнішніми пошкодженнями, які нормально працюють, але виглядають не ідеально. Раніше внутрішні правила Toyota наказували відбраковувати будь-які компоненти з вм’ятинами або подряпинами, але в умовах дефіциту мікрочіпів вирішено використовувати в нових машинах ‘досить хороші’ запчастини.
Якщо до визначення «ідеальної деталі» питань мінімум, то нові критерії розмитіші, і керівник науково-дослідного центру Toyota визнав — рішення зажадало певної мужності. Однак у Toyota наполягають, що на безпеці та продуктивності нових автомобілів нововведення не позначиться, а покупці взагалі нічого не помітять.
Toyota опинилася в непростій ситуації через дефіцит електронних компонентів — попит перевищує пропозицію навіть на такі маржинальні та дорогі моделі, як Land Cruiser 300. У грудні ситуація погіршилася, і Toyota може не виконати річний план, який і так було скорочено на 300 тисяч екземплярів.