Прибуток Alphabet — материнської компанії Google — впав більш ніж на $1 млрд. у порівнянні з 2021 роком
2021 став рекордним для материнської компанії Google — Alphabet. Тоді річний виторг досяг $257 млрд. Новий рік виявився для компанії менш вдалим: попри зростання доходів у першому кварталі на 23%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року, зросли й витрати.
Чистий прибуток скоротився до $16,4 млрд проти $17,9 млрд минулого року, йдеться у документах компанії. Витрати на дослідження та розробки зросли більш ніж на $1 млрд у порівнянні з першим кварталом 2021 року, збільшившись з $7,485 млрд до $9,1 млрд. New York Times зазначає, що минулого року компанія отримала прибуток у розмірі $4,8 млрд, а в першому кварталі 2022 року зафіксувала збиток у розмірі $1,07 млрд.
Найбільш успішним залишається пошуковий бізнес Google, який приніс $39 млрд, що значно більше ніж результат першого кварталу 2021 року з $31 млрд. Загальний рекламний бізнес, включаючи пошук, YouTube та різні рекламні мережі, у першому кварталі зміг залучити $54 млрд.
Виросли й доходи від реклами на YouTube – $6,86 млрд, але загальне зростання сповільнилося. Минулого року він був 30%, але цього року лише 20%. Компанія намагалася конкурувати з TikTok, розширивши підтримку Shorts для творців та глядачів, але зростання не виправдало очікувань аналітиків, і ціни на акції впали приблизно на 7%.
«У першому кварталі спостерігалося значне зростання у пошуку та хмарі, зокрема, які допомагають людям та підприємствам у міру продовження цифрової трансформації. Ми продовжимо інвестувати у відмінні продукти та послуги, а також створювати можливості для партнерів та місцевих спільнот у всьому світі».
Генеральний директор Google та Alphabet Сундар Пічаї
У розмові з інвесторами Пічаї згадав інвестиції в YouTube Shorts, щоденна кількість переглядів яких досягла 30 мільярдів, що вчетверо більше, ніж рік тому, і що компанія в першу чергу зосереджена на створенні відмінного досвіду. Він спеціально розповів про плани переробленого інтерфейсу YouTube, який надасть глядачам більше контролю та можливість залишати коментарі під час перегляду на підключеному телевізорі, а також розширену підтримку короткометражних фільмів. Також сервіс скоротить значну частину свого підрозділу створення оригінального контенту YouTube Originals.