Приватбанк блокує рахунки через відсутність оновлених даних клієнтів
ПриватБанк ухвалив рішення розірвати договір із клієнтом, який не відреагував на запит про оновлення персональних даних.
Як випливає з опублікованої в соцмережах скарги, чоловік отримав припис оновити персональні дані 27 грудня. Через підготовку до Нового року клієнт вирішив відкласти візит до відділення фінінституту на початок січня, проте вже в перший день 2024-го “Приват” надіслав повідомлення про розірвання договору без можливості оскарження цього рішення.
У відповідь на скаргу спікери фінінституту заявили про законність вищевказаних дій і зобов’язалися переказати кошти, що залишалися на рахунку, в будь-який інший банк на розсуд клієнта. Для залагодження відповідної формальності чоловікові запропонували відвідати будь-яке відділення “Привату” або довірити цю місію своєму представнику.
Такі дії банку пов’язані з необхідністю регулярного дотримання процедури ідентифікації клієнтів. Під час оформлення рахунку кожен громадянин надає інформацію про свій майновий стан і доходи. ПриватБанк, дотримуючись ризик-орієнтованого підходу і норм профільного законодавства, зобов’язаний вести моніторинг різних транзакцій і приділяти першочергову увагу тим з них, які виходять за рамки встановлених лімітів.
Крім того, кредитній установі наказано відстежувати операції, в яких беруть участь публічні діячі, нещодавно зареєстровані фізособи-підприємці, громадяни, які перебувають за кордоном, і клієнти, які активно обмінюють гривні на інвалюту і навпаки.