Приватбанк нараховує клієнтам комісії за обслуговування «сплячих» рахунків
Клієнт поскаржився на попередження про списання 20 грн. на місяць за обслуговування рахунку, який нібито був давно закритий. У банку порадили провести видаткові операції по карті.
Приватбанк надіслав клієнту попередження про списання 20 грн щомісяця за обслуговування картки, яка наразі не використовується. Клієнт обурився та заявив, що давно закрив рахунок у відділенні.
Користувач форуму повідомив, що держбанк попередив про переведення його рахунків у статус неактивних через їхнє невикористання. Однак насправді, за словами клієнта, рахунки давно закриті у відділенні Приватбанку.
“У мене багато років немає ні карт, ні рахунків у вашому банку. Навіть коли у мене вийшли терміни дії приватівської картки, я про всяк випадок сходив зі своїми документами у відділення вашого банку і закрив усі рахунки, всі картки, відмовився від відкриття нових кредитних карт. У мене немає жодної копійки заборгованості перед вами”, – каже користувач.
Він вважає таку вимогу банку незаконною. На що в Приватбанку порадили провести транзакцію карткою, щоб уникнути списання коштів за обслуговування.
“Відповідно до умов договору, якщо ви не проводите операцій по карті протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно хоча б раз на рік здійснити якусь витрату з залишку власних коштів”, – сказано в офіційній відповіді фінустанови.
Клієнт побоюється, що наступного разу йому прийде повідомлення про списання ще більшої суми. Для розв’язання питання співробітники банку запропонували йому прийти у відділення.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк почне перевіряти надходження на рахунки клієнтів, які перевищують 500 тис. грн.