«ПриватБанк» видалив російську мову з сайту та застосунку «Приват24» для бізнесу, на черзі «Приват24» для фізосіб
Українські компанії продовжують відмовлятися від російської мови у своїх онлайн-сервісах та застосунках. Так, слідом за monobank та «Новою поштою» це зробив «ПриватБанк» — найбільший український банк вже прибрав російську мову зі свого сайту та застосунку «Приват24» для бізнесу, а з основного застосунку «Приват24» для фізичних осіб її планують видалити у найближчому оновленні.
Про те, що російська версія «Приват24» для бізнесу більше не підтримується клієнтів проінформували окремим сповіщенням у застосунку. Після оновлення їх переведено на українську за замовчуванням.
Як нам підтвердили в «ПриватБанку», російська мова та рублі зникли з офіційного сайту «ПриватБанку» місяць-півтора тому, а «Приват24» для фізосіб «дерусифікують» у найближчому оновленні, яке очікується з дня на день.