росія планує розконсервувати радянський стратосферний розвідник для війни в Україні – розвідка Британії
Розвідка Британії дізналась про плани росії розконсервувати радянський розвідувальний літак M-55.
У міністерві оборони Великої Британії розповіли, що є ймовірність того, що М-55 залучать для війни з Україною.
За радянських часів велася розробка стратосферного літака-розвідника М-55, який через велику висоту польоту був би недосяжним для впливу переважної частини наземних засобів ураження.
Усього було збудовано від 2 до 5 машин цього типу.
На фотографіях, що недавно з’явилися в мережі, зображений один з цих літаків, оснащений блоком УКР-РТ від КНІРТІ, який зазвичай використовується тактичними бомбардувальниками Су-34 при виконанні завдань радіоелектронної розвідки.
У зв’язку з цим виникло припущення, що М-55 може повернутися на службу і займатиметься цілевказанням над територією України або навіть за її межами.
Міноборони Британії у своєму звіті припускає такий сценарій.
«росія, напевно, розглядає можливість повторного введення в експлуатацію радянського висотного розвідника Mystic B (позначення в НАТО M-55). Маючи робочу стелю понад 70 000 футів (21 км), літак нещодавно використовувалася для науково-дослідних місій. Однак його помітили з військовим розвідувальним обладнанням, розробленим для використання на російських винищувачах», – розповіли британські розвідники.
На думку військового відомства Британії, залучення М-55 до бойових операцій може бути пояснено труднощами у «створенні адекватного потенціалу розвідки, спостереження, виявлення цілей та рекогносцювання».
«Існує реальна можливість того, що М-55 повернеться до ПС рф і буде застосовуватися в Україні, щоб посилити обмежені можливості Росії в галузі розвідки. Його здатність літати на великій висоті дозволяє обладнанню працювати на безпечній відстані», – розповіли у розвідці.
Характеристики М-55:
- М-55 оснащений двома двигунами ПС-30В-12 тягою на зльоті 4500 кг кожен.
- Політна маса – 24 500 кг.
- Крейсерська швидкість – 740 км/год.
- Максимальна дальність польоту висотою 17000 м – 5 000 км.
- Практична стеля – 21 550 м.
- Час перебування на висоті 21 000 м – одна година.
Нагадаємо, через санкції російські літаки радіолокаційного дозору та наведення А-100 змушені замінювати західну електроніку на вітчизняну.