Samsung 16-й рік поспіль посідає перше місце на ринку телевізорів
Південнокорейський виробник електроніки Samsung у 2021 році знову зайняв перше місце за обсягом поставок телевізорів на глобальний ринок, шістнадцятий рік поспіль залишаючись його лідером, випливає з дослідження компанії Omdia.
За підрахунками аналітиків, частка Samsung на світовому ринку телевізорів у 2021 році склала 19,8% за кількістю проданих пристроїв, а в грошах – 29,5%. Протягом останніх п’яти років Samsung нарощувала продажі телевізорів преміумклас, і чималою мірою її успіху сприяв випуск QLED-моделей.
З моменту запуску телевізорів з QLED-екранами у 2017 році Samsung вже поставила на ринок 26 млн одиниць. Згідно зі звітом Omdia, тільки у 2021 Samsung було поставлено 9,43 млн QLED-телевізорів. У попередні роки динаміка постачання виглядає так:
2017 – 0,80 млн одиниць;
2018 – 2.60 млн одиниць;
2019 – 5,32 млн одиниць;
2020 – 7,79 млн одиниць.
На ринку телевізорів преміумкласу (вартість понад $2500) у 2021 році частка Samsung у грошах склала 44,5%. Завдяки популярності QLED-телевізорів компанія з 2019 року зберігає частку ринку більш ніж 40% у вартісному вираженні. У категорії телевізорів з діагоналлю 80 дюймів і більше частка південнокорейської компанії в грошах становила 44,9%.
Samsung вперше очолила світовий ринок телевізорів у 2006 році, розпочавши випуск моделей Bordeaux. У 2009 році компанія представила LED-телевізори, у 2011 році у її портфоліо з’явилися смарттелевізори, а у 2017 році вона запустила першу серію QLED-телевізорів. У 2018 році південнокорейська компанія представила свій перший 8K QLED-телевізор.