Санкції залишили пасажирів Аерофлота без розваг та інтернету
Західні санкції залишили пасажирів найбільшої російської авіакомпанії “Аерофлот” без стрімінгової системи розваг та доступу в інтернет під час польоту.
До російського вторгнення в Україну в лютому 2022 року “Аерофлот” надавав можливість пасажирам підключитися до бортової мережі Wi-Fi. Після цього пасажири могли переглядати фільми або виходити в інтернет.
Сервіс надавався на літаках європейського виробництва Airbus A320, A321 та американського виробництва Boeing 737.
Доступ в інтернет зник на більшості літаків “Аерофлоту” ще в березні 2022 року. Це сталося після того, як іноземні провайдери перестали обслуговувати обладнання та надавати авіакомпанії оновлення програмного забезпечення, яке необхідне для роботи систем.
Локальна мережа Wi-Fi з розважальним контентом у літаках попрацювала ще декілька місяців та була відключена восени. В офіційному повідомленні на своєму телеграм-каналі “Аерофлот” пояснив це “відмовою закордонних постачальників від надання послуги”.
Авіаперевізник заявив, що хоче відновити роботу розважальної системи до Нового року та працює “над вітчизняним рішенням”. Поки ж воно недоступно, “Аерофлот” порадив пасажирам влаштувати собі в польоті “діджитал-детокс” за допомогою читання книг, сну або медитації.
До лютого 2022 року найбільший російський авіаперевізник активно встановлював на свої літаки обладнання для забезпечення доступу в інтернет. Лише в 2021 році супутникові антени з’явилися на 34 літаках.
Парк “Аерофлоту” наразі складається лише з літаків західного виробництва Airbus та Boeing. Санкції ЄС та США заборонили постачання в Росію нових літаків та запчастин до раніше поставлених авіалайнерів. Це означає, що з часом російські авіакомпанії будуть змушені ставити під паркан все більше літаків Airbus та Boeing, або замовляти для них контрафактні деталі.