Ще одна спроба: Ілон Маск обіцяє Twitter без реклами за дорожчу підписку
Twitter планує створити нову версію підписки Twitter Blue — більш дорожчу і без реклами. Про це він написав в Twitter.
Ads are too frequent on Twitter and too big. Taking steps to address both in coming weeks.
— Elon Musk (@elonmusk) January 21, 2023
Поточна ж підписка Twitter Blue за $7,99 на місяць пропонує на 50% менше реклами. Також з користувачів Android та Apple знімають додаткові $3 на місяць за підписку, якщо вони здійснюють оплату через застосунок. Щоб оформити підписку за $7,99 потрібно оплатити її через сайт.
Twitter Blue пропонує ранній доступ до певних функцій. Крім того, підписники отримують можливість бачити вдвічі менше реклами та пріоритет у відповідях, згадках і пошуку.
Поява дорожчої підписки покликана збільшити монетизацію, оскільки кількість передплатників поки що досить низька. Крім того, є і суттєве зниження прибутків від реклами.
Торік 90% прибутків у Twitter створили кошти від рекламодавців. Згідно з неофіційною оцінкою, у січні цього року дохід компанії зменшився на 40%.
Ілон Маск же планує зробити плату за підписку основним джерелом прибутків компанії.
З моменту обіймання Ілоном Маском посади генерального директора Twitter станом на кінець жовтня компанія звільнила майже 80% персоналу. Від реклами ж відмовилися близько 500 компаній та організацій.
Наразі невідомо, скільки буде коштувати нова підписка. Так само й те, коли вона буде запущена.
Нагадаємо, нещодавно Highload розповідав про те, як Таліби купили «сині галочки» в Twitter. А потім вони загадково зникли.