Що таке бонові загородження, і як рф насправді топить пароми біля Кримського мосту

Що за споруду зводять російські окупанти, і яким насправді може бути її призначення

У відкритому доступі з’явився супутниковий знімок, який свідчить про те, що російські загарбники затопили мінімум п’ять суден біля пошкодженої ділянки “Кримського мосту”, з лівого боку “на вихід” з Азовського моря. Ймовірно, для цього були використані саме старі пароми, котрі своєю чергою можуть бути використані як основа для нового бонового загородження, що має убезпечити міст від нових можливих атак українських катерів-камікадзе.

Про це на своєму профілі в Twitter написав OSINT-аналітик H I Sutton.

Defense Express додає деякі деталі, які краще прояснять ситуацію. Для початку слід пояснити, що таке “бонове загородження”. По суті, це можна назвати ланцюгом із великих буїв діаметром від 1,5 метрів, які мають створювати перешкоди для морських хвиль або ж для рухомих об’єктів.

Під час Першої та Другої світових воєн бонові загородження використовувались як один із елементів фізичного захисту військово-морських баз. На момент до повномасштабного вторгнення рф бони використовувались також і для цивільних завдань, зокрема блокування району витоку нафти в море або ж просто для загородження акваторій від морських хвиль.

Завантаження ракет “Калибр” на підводний човен рашистів в тимчасово окупованому Криму, червень 2022 року супутниковий знімок компанії Maxar. Жовтим позначено саме бонові загородження

Схоже, що саме ці два фактори і “стимулювали” рашистів використати бонові загородження як елемент захисту від наших катерів-камікадзе. Тим більш, можемо пригадати, що у відкритому доступі були наприклад супутникові зображення станом на червень 2022 року, де російські окупанти огороджували бонами свої субмарини під час завантаження “Калібрів” на борт.

Своєю чергою те, як саме рашисти затопили ці пароми (або інші судна) насправді не дає простору для однозначних тлумачень щодо того, з якою саме метою відбулось затоплення. Наша держава зараз не має контролю над узбережжям Азовського моря, відповідно бонове загородження логічніше було б зводити саме зі сторони “на вихід” з Чорного моря біля Кримського мосту. А тут маємо споруду саме зі сторони Азовського моря.

Керченська паромна переправа рашистів, ілюстративне фото довоєнних часів

Більш того – ці кілька суден затоплені саме напроти тієї ділянки, що зазнала руйнувань в результаті атаки 17 липня, і по якій досі тривають ремонтні роботи. Тому тут логічніше припустити, що рашисти насправді могли затопити ці пароми саме для того, щоб звести допоміжну споруду, необхідну для ремонтних робіт, наприклад щось на кшталт “технологічного містка”. Можливість зведення там же бонового загородження виключати не варто, але це буде скоріше додатковою опцією.

Джерело defence-ua

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше