Штучний інтелект замінив 90% співробітників служби підтримки в індійському стартапі
Індійський стартап Dukaan замінив 90% співробітників служби підтримки клієнтів чат-ботом зі штучним інтелектом.
Засновник компанії Сууміт Шах (Suumit Shah) написав у Twitter, що внаслідок змін час першої відповіді скоротився з 1 хв і 44 сек до нуля. Час вирішення проблеми також зменшився – з двох годин до трьох хвилин. Загальні витрати на підтримку клієнтів знизилися приблизно на 85%.
Твіти Шаха не викликали схвалення. Він назвав звільнення 90% команди підтримки “важким”, але “необхідним” рішенням. Однак потім Шах заявив, що більшість стартапів віддають перевагу прибутку, а не наміру стати єдинорогом.