Штучний інтелект замінив 90% співробітників служби підтримки в індійському стартапі

Індійський стартап Dukaan замінив 90% співробітників служби підтримки клієнтів чат-ботом зі штучним інтелектом.

Засновник компанії Сууміт Шах (Suumit Shah) написав у Twitter, що внаслідок змін час першої відповіді скоротився з 1 хв і 44 сек до нуля. Час вирішення проблеми також зменшився – з двох годин до трьох хвилин. Загальні витрати на підтримку клієнтів знизилися приблизно на 85%.

Твіти Шаха не викликали схвалення. Він назвав звільнення 90% команди підтримки “важким”, але “необхідним” рішенням. Однак потім Шах заявив, що більшість стартапів віддають перевагу прибутку, а не наміру стати єдинорогом.

Джерело theregister

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше