Similarweb показав де українці купували більше електроніки в жовтні
В основі рейтингу інтернет-магазинів електроніки лежать дані компанії Similarweb, яка надає послуги веб аналітики, глибокого аналізу даних і бізнес-аналітики для міжнародних корпорацій.
У рейтинг увійшли інтернет-магазини, що пропонують відвідувачам широкий асортимент електроніки, мобільної та побутової техніки. Серед них – великі бренди, які володіють великою мережею магазинів, а також компанії, які торгують виключно в інтернеті.
В цілому, останнім часом можна відзначити тенденцію, що все більше компаній, які не можуть дозволити собі відкриття мережі офлайнових представництв, або йдуть торгувати на популярні маркетплейси, або самі трансформуються в них. В даному рейтингу ми розглядаємо ті магазини електроніки, які продовжують розвивати власну інтернет-інфраструктуру та торгувати самостійно, вдаючись до допомоги прайс-агрегаторів.
Як і в попередньому звітному періоді, в жовтні тільки перша десятка розглянутих інтернет-магазинів змогла подолати відвідуваність в 1 мільйон користувачів або підійшла до цієї цифри максимально близько.
Причому перші 6 рядків рейтингу як і раніше займають інтернет-представництва великих торгових мереж електроніки. Як ми вже відзначали, очевидна причина цього – впізнаваність брендів, а також можливість “помацати” товар та забрати його в зручному місці, без переплати за доставку.
Всупереч тому, що склад першої шістки лідерів залишився тим же, всередині неї не обійшлося без конкурентної боротьби. Перше місце, з великим відривом займає «Алло». А ось на друге місце піднявся інтернет-магазин «Фокстрот», який додав 250 тисяч відвідувачів, відтіснивши мережа Comfy на третє місце.
Попри те, що «Цитрус», MOYO та «Ельдорадо», теж показали непогану динаміку зростання відвідуваності, додавши в середньому, по 100 – 200 тисяч відвідувачів в жовтні, величина розриву між ними не дозволила їм суттєво змінити свої позиції.
Не обійшлося без перетасовок і за межами Топ-10. Свої позиції змогли поліпшити C.ua та Enko.com.ua, потіснили Avic.ua та ttt.ua.
Якщо поглянути на наведену нижче діаграму, можна оцінити, як частки ринку розподілені між учасниками рейтингу. Так, інтернет-сайт мережі «Алло» збирає 21% всіх потенційних покупців, а вся перша шістка – 75%. Тобто, всім іншим інтернет-магазинах, що не володіє гучними впізнаваними брендами й розгалуженою мережею, залишається всього 25% пирога.
Хочемо звернути увагу на те, чому тут нема Розетки. А тому що цей магазин вже торгує всім, і віднести його до магазинів електроніки, вже, напевно, некоректно. Але все-таки, Розетка на сьогодні відбирає найбільше покупців із всіх можливих сфер онлайн торгівлі.