Схоже, що рф у окупованому Криму втратила рідкісний МиГ-31 з Кинжалом, пілот загинув
На те що рф втратила на авіабазі “Бельбек” доволі рідкісний носій “Кинжала” вказує цілий ряд факторів.
Після того, як 1 жовтня на авіабазі рф сталась катастрофа з літаком, який викотився за межі смуги та впав з обриву, стало відомий тип літака та деякі вкрай цікаві деталі.
З огляду на повідомлення на російських неофіційних профільних ресурсах цим літаком був МиГ-31 – важкий надзвуковий перехоплювач. До цього також фігурувала інформація, про розміщення літаків цього типу в окупованому Криму від Головного управління розвідки Міноборони України.
Також фігурує інформація, що літак все ж таки не сідав, а, як вже підозрювалося, здійснював зліт. Через несправність літака здійснити його пілоти не змогли й повністю заправлений літак з озброєнням був втрачений, що і пояснює доволі потужний вибух та велику пожежу.
Зазначається, що з двох членів екіпажу вдалось катапультуватись лише штурману, який за схемою покидає аварійну машину першим, часу для катапультування пілоту вже не вистачило.
Зазначається і важлива деталь, що “загинув льотчик першого класу, з великим нальотом з Хотилово”. Ця зачіпка й дає можливість ще точніше ідентифікувати тип літака. Бо у 2021 році з’явилась інформація, що на авіабазі “Хотилово” у Тверській області розміщується МиГ-31К з ракетами “Кинжал” з 790-го винищувального авіаполку. Тоді у рф у звичній манері гиготали, мовляв, тепер НАТО буде у паніці.
Таким чином, з максимальною долею вірогідності, можливо вважати, що 1 жовтня рф втратила саме МиГ-31К, який цілком міг нести “Кинжал”. Враховуючи те, що кількість МиГ-31К у “ВКС” рф вимірюється, скоріш за все, у декількох десятках, як і кількість гіперзвукових ракет, то ця втрата доволі болісна.
Зазначимо, що якщо інформація відповідає дійсності, то це вже третя втрата МиГ-31 у рф з початку року. Зокрема 8 квітня МиГ-31 впав у Ленінградській області, а 29 січня, до речі також під час зльоту викотився за межі смуги та зруйнувався ще один МиГ-31 у Новгородській області.