Слідчий експеримент підтвердив, що згорівша в Техасі Tesla не могла керувати самостійно
Квітневий інцидент в Техасі, в результаті якого загинуло двоє людей, що знаходилися в Tesla Model S, привернув увагу громадськості через припущення поліції про те, що на водійському місці в момент аварії нікого не було. Поки слідство намагається реконструювати події фатального вечора, йому вже вдалося встановити, що автоматичне керування кермом на цій ділянці дороги не могло працювати.
Даний висновок озвучувався і раніше, як нагадує Reuters. На повороті, в який не вписався електромобіль, немає необхідної для роботи функції автоматичного рулювання розмітки. Наразі слідство переконалося в цьому, проїхавши на аналогічному електромобілі по даній ділянці дороги. Зберігається ймовірність того, як свідчать результати слідчого експерименту, що на постраждалому електромобілі могла працювати функція круїз-контролю, що дозволяє підтримувати дистанцію до автомобіля, що їде попереду транспортного засобу. Щоб вважати функцію автопілота активною, необхідно, щоб одночасно здійснювалося як автоматичне рулювання, так і підтримання дистанції до автомобіля, що їде попереду транспорту.
Поліції вдалося отримати доступ до записів з камер системи відеоспостереження в будинку, де проживав загиблий власник Tesla Model S. На них видно, що він сідає за кермо електромобіля, а його попутник розташовується в передньому пасажирському кріслі. Прибулим же на місце аварії рятувальним службам в згорілому електромобілі не вдалося нікого знайти в водійському кріслі. Слідство встановило, що машина не вписалася в поворот, перескочила через бордюр, пошкодила акумуляторний блок напоровшись на виступаючий каналізаційний колодязь і врізалася в дерево, після чого загорілася від пошкоджень акумуляторів. Штатний накопичувач, який містив дані про переміщення електромобіля і стан його систем, постраждав під час пожежі, але слідство сподівається відновити дані з допоміжного блоку.