Sony показала електрокар VISION-S на відкритих дорогах та розкрила нові деталі
Рік тому до виставки CES 2020 корпорація Sony несподівано представила свій концептуальний електромобіль Vision-S. Тепер через рік вже до виставки CES 2021 японська компанія випустила кілька відеороликів, що демонструють цей концепт. Це свіжий погляд на дизайн та проєктування, коментарі партнерів, а також демонстрація випробувань електромобіля на дорогах загального користування недалеко від інженерного центру в австрійському Граці.
Мало що було чутно про проєкт Sony з виробництва електромобілів з часу торішнього дебюту на виставці CES, але, на щастя, компанія дала нову порцію інформації. У торішньому анонсі було мало даних. Серед характеристик згадувалося 33 датчики для автономного водіння (камери, радари, ультразвукові сенсори й лідари), система об’ємного звуку, програмно-орієнтований дизайн та два електромотори потужністю по 268 кінських сил (200 кВт). Розгін з 0 до 100 км/год займає в авто 4,8 с, а максимальна швидкість складає 240 км/ч.
Поки все ще немає інформації про час виходу, ціною або ємності батареї. Фактично, навіть в представлених роликах на дисплеї не показується дальність поїздки та показники заряду батареї, так що ми не можемо навіть зробити непрямі висновки про можливості машини в цьому відношенні. Sony не говорить ні слова про плани виробництва або співпраці з іншими компаніями, а це означає, що ще багато що належить зробити, перш ніж VISION-S потрапить в руки реальних споживачів.
Проте, нові відео пропонують деякі цікаві ідеї. Sony заявила, що збільшила кількість датчиків для автономного водіння до 40. Саме по собі це ні про що не говорить, але, мабуть, інженери Sony порахували, що 33 було недостатньо для формування повного уявлення про оточення.
Програмно-орієнтований дизайн Sony теж знаходиться в центрі уваги: компанія прагне показати, як використовує свій досвід в області розважальних пристроїв, щоб створити краще ПО для автомобіля. Найпривабливішою особливістю оригінальної концепції VISION-S був великий широкоформатний екран, що охоплює всю приладову панель, і Sony, схоже, дотримується цієї ідеї, продовжуючи розвивати автомобіль в цьому напрямку. У якийсь момент показано, як контролер PlayStation підключений до екрана, де запущена гра Little Big Planet, ексклюзив PlayStation.
Партнери Sony говорять в ролику про важливість комунікацій і хмарних служб в сучасних автомобілях, а представник Bosch похвалив можливості інтерфейсу зв’язку людина-машина. Мова йде про тих, хто навчається системах розпізнаванні осіб, мови та жестів, які показані в роликах. Наприклад, можна бачити тепловізорне зображення кабіни, коли водій робить жест рукою.
Хоча Sony не повідомила, коли саме VISION-S вийде на ринок, Хорст Шаффер (Horst Schaffer) з Continental на основі своїх відчуттів заявив, що всі зацікавлені сторони хочуть якомога швидше довести цей автомобіль до комерційного стану. У короткому відео дорожніх випробувань, немає озвучення, але показано, як Sony VISION-S їде по засніжених австрійських громадських та приватних дорогах. Автомобіль замаскований, але, здається, автовиробник все ж не так багато приховує — до того ж ми вже бачили машину без камуфляжу на виставці CES торік.