Соціальна мережа X (колишній Twitter) може втратити до $75 млн доходу через відмову рекламодавців після скандальних висловлювань Маска
Згідно з внутрішніми документами соціальної мережі X (колишній Twitter), отриманими The New York Times від відділу продажів компанії X, існує значний ризик втрати доходів до кінця року. Це пов’язано з масовою відмовою рекламодавців від співпраці з платформою, що може призвести до зниження доходів на суму до 75 мільйонів доларів.
Ці втрати особливо відчутні у світлі того, що останні три місяці року зазвичай є найприбутковішими для соціальних мереж через збільшення рекламних бюджетів компаній під час Чорної п’ятниці, Кіберпонеділка, різдвяних та новорічних свят. Проте, після 15 листопада, понад 100 брендів повністю призупинили свою рекламу на платформі. Це рішення було викликано звітом організації Media Matters for America, який вказував на те, що реклама таких компаній, як Apple, IBM, Oracle, демонструвалася поряд з постами, що містили екстремістські та антисемітські висловлювання.
Окрема увага приділяється Ілону Маску, який потрапив у скандал, підтримавши антисемітські висловлювання про єврейські громади які, нібито, сприяли “діалектичній ненависті до білих”. Це стало однією з причин, чому багато великих компаній, включаючи Airbnb, Coca-Cola, Microsoft, IBM, Apple, Disney, Amazon, прийняли рішення відмовитися від рекламних кампаній на платформі.
Зокрема, Airbnb призупинив рекламу на суму понад 1 мільйон доларів, а Uber – на понад 800 000 доларів. Втрати від призупинення реклами Netflix оцінюються майже в 3 мільйони доларів. Різні підрозділи Microsoft, Amazon, а також одна з дочірніх компаній Google також відмовилися від рекламних кампаній, що може привести до потенційних втрат понад 4 мільйони доларів доходу X за четвертий квартал. Варто відзначити, що деякі бренди, як-от NBC Universal, хоч і призупинили рекламні витрати, продовжують публікувати безоплатний контент на платформі для забезпечення охоплення широкої аудиторії.