Spotify прогнозує 100 мільярдів доларів доходу за 10 років
В Spotify заявили, що очікують досягти 100 мільярдів доларів щорічного доходу протягом наступних 10 років. Такий високий прибуток має принести його подальше розширення в області підкастів та аудіокниг.
Компанія потокового аудіо організувала свій перший день інвестора з моменту виходу на біржу у 2018 році, сподіваючись підігріти ентузіазм Волл-стріт, попри уповільнення світової економіки. Щоб досягти своєї амбітної мети, Spotify довелося збільшити свої доходи майже вдесятеро. У 2021 році його виручка склала 11,4 млрд. доларів США, і генеральний директор Даніель Ек також прогнозує, що при цьому валовий прибуток зросте до 40%, а операційний прибуток – до 20%. ‘У Spotify дуже амбітні цілі, і ми їх наслідуємо, тому що саме так ми сприймаємо світ і, отже, наші інвестиції’, – сказав Ек.
Акції компанії зросли на 6,5% у середу після того, як вони втратили 53% своєї ринкової вартості у 2022 році, що гірше, ніж падіння на 24% індексу сектора зв’язку S&P 500), який включає Spotify та інші медіа-компанії та соціальні мережі.
Ек почав майже чотиригодинну презентацію для інвесторів, намагаючись змінити ставлення Волл-стріт до компанії, заявивши, що деякі можуть подумати, що «у нас поганий бізнес або, принаймні, бізнес із поганим прибутком у найближчому майбутньому».
Однією з причин невдачі у досягненні довгострокових цілей були агресивні витрати на розширення платформи підкастингу та аудіокниг. З усім тим, Ек сказав, що інвестиції вже показують “кращі, ніж очікувалося” результати з валовим прибутком у 28,5%, що цілком відповідає довгостроковій меті компанії у 30% -35%. Директор з контенту Spotify Дон Остроф заявила, що компанія виділила понад 1 мільярд доларів на підкасти та очікує, що дохід від підкастів значно зросте цього року у порівнянні з 215 мільйонами доларів (200 мільйонів євро), які вона заробила минулого року. Вона сказала, що компанія все ще перебуває на стадії інвестицій, але вважає, що індустрія підкастів це можливість на 20 мільярдів доларів.
Так очікується, що бізнес підкастингу матиме потенціал маржі від 40% до 50%, а аудіокниги також мають маржу понад 40%. Ек не уточнив, скільки часу знадобиться компанії для досягнення цих показників.
На додаток до музики, підкастів та аудіокниг Spotify планує протягом наступних 10 років представити нові типи контенту, які збільшать середній дохід на користувача, сказав технічний директор Олександр Нордстрем. Він сказав, що Spotify знаходиться на шляху до досягнення своєї мети 1 мільярд користувачів до 2030 року.
Початок року був важким для таких стрімінгових компаній, як Spotify та Netflix. Шведська компанія зіштовхнулася з розбіжностями щодо модерування популярних подкастів Джо Рогана.
Однак у першому кварталі сайт продовжував збільшувати кількість користувачів та платних передплатників, зафіксувавши 422 мільйони користувачів на місяць, що перевищує прогнози.