Старі смартфони починають працювати довше від батарейки після оновлення до Android 14
Користувачі, які люблять оновлюватися, встановили собі Android 14 та помітили дивне. Їхні телефони почали працювати довше від одного заряду батареї. Як виявилося – це не баг, Google дійсно попрацював над енергоефективністю ОС і в деяких моментах нова Android 14 на 50% краща за Android 13.
Android-експерт Мішал Рахман розкрив чотири удосконалення Android 14, які роблять її енергоефективнішою. Експерт зазначає, що названі ним речі призначені для підвищення як продуктивності, так і ефективності пам’яті. Оптимізація включає заморожування кешованих програм, оптимізацію трансляцій, швидший запуск програм і загальне зменшення обсягу пам’яті.
Будь-які кешовані програми на вашому телефоні буде заморожено Android 14 через «короткий період часу». Незрозуміло, скільки часу, але виграш полягає в тому, що ці програми в кінцевому підсумку не займають процесорного ресурсу. Це звільняє процесор для інших задач і гарантує, що програми не використовують ресурси, коли вони нічого не роблять.
Google виявив, що у бета-версії Android 14 кешовані процеси використовували до 50% менше циклів центрального процесора порівняно з Android 13. Це дуже добре.
Android 14 також регулює, як кешовані програми отримують «контекстно зареєстровані трансляції», щоб переконатися, що вони фактично залишаються замороженими. Трансляції тепер ставляться в чергу, і будь-яке повторення об’єднується в одну трансляцію у фоновому режимі.
Потім ці дві оптимізації допомогли Google зменшити так званий холодний запуск програм, обмеживши максимальну кількість дозволених кешованих програм. «Холодний запуск» – це коли програма завантажується з нуля і вимагає більше циклів процесора для цього. Тому зменшення кількості холодних запусків призводить до природного підвищення ефективності смартфона.
За словами Рахмана, бета-тестери виявили, що Android 14 призвела до 20% менше холодних запусків на пристроях з 8 ГБ оперативної пам’яті та на 30% менше з 12 ГБ оперативної пам’яті.
Google також включив оптимізацію, яка зменшує розмір коду в середньому на 9,3% без впливу на продуктивність. Чим менший файл коду, тим краще він як для оперативної пам’яті, так і для зберігання у флеш-пам’яті, що покращує ефективність процесу.
Google не оприлюднював офіційно ці зміни, і Рахман сподівається, що компанія поділиться повною інформацією про зміни найближчим часом, припускаючи, що в грі може бути більше, ніж йому відомо.