Створено спеціальний пожежний Toyota Hilux для гасіння електромобілів
Шестиколісний HILOAD 6×6 отримав нове шасі і заввишки не перевищує 1850 міліметрів, що дозволяє заїжджати на підземні та багаторівневі паркування. Але фішка машини не в цьому, а в системі пожежогасіння Coldcut Cobra, яка закачує воду прямо в батарейний блок і не допускає теплового розгону ланцюгової реакції в елементах акумулятора, спричиненої пошкодженням осередків або коротким замиканням.
Британська фірма Prospeed Motorsport прийшла на допомогу пожежникам та побудувала спеціальний автомобіль для гасіння електрокарів. Донором шестиколісного HILOAD 6×6 Rapid Intervention Vehicle виступив пікап Toyota Hilux. Причому автори не стали різати раму, щоб поставити третю вісь, а виготовили повністю нове шасі. Після доопрацювань машина готова перевезти три тонни вантажу, а довжина її вантажної платформи тепер більша аж на 1230 міліметрів.
На відміну від звичайних пожежних машин, HILOAD 6×6 проходить по висоті на більшість підземних та багаторівневих парковок – унікальний випадок для спецтехніки. Все тому, що він нижчий за «Рейндж Ровера» — лише 1850 міліметрів. Поліпшене зчеплення та зменшений тиск на ґрунт дозволяють використовувати всюдихід для гасіння і лісових пожеж, і спалахів на пустках. Одну таку машину вже додав до свого парку виробник електрокарів із Чехії.
На борту HILOAD 6×6 є місця для команди, екіпірування, води та унікальної системи пожежогасіння Coldcut Cobra. За допомогою зваженого у воді абразиву вона пробиває корпус батареї і під тиском 300 бар подає воду всередину, що запобігає так званому тепловому розгону. Незалежні тести Шведської агенції з надзвичайних ситуацій показали, що Coldcut Cobra може загасити батарею за 10 хвилин, використавши для цього 240 літрів води – 20 відсотків від обсягу бака HILOAD.