Telegram представив власну рекламну платформу
Сьогодні засновник месенджера Telegram бізнесмен Павло Дуров повідомив на своєму офіційному каналі, що незабаром у Telegram з’являться блоки з рекламою. Дуров заспокоїв користувачів програми, заявивши, що більшість із них, ймовірно, навіть не помітить нововведення, і розповів чому.
По-перше, Telegram не показуватиме рекламні повідомлення у списку чатів, особистих діалогах та групах. Реклама з’явиться лише у великих каналах, підтримка яких Telegram пов’язані з найбільшими витратами. Дуров зазначає, що в цих каналах і так часто є рекламні пости, так що користувачі можуть і зовсім не помітити, що щось змінилося.
По-друге, для показу реклами не використовуватимуться особисті дані користувачів. Дуров зазначає, що конфіденційність користувача є першорядним пріоритетом для адміністрації месенджера. Вміст рекламних повідомлень залежатиме лише від тематики каналів, де вони показуватимуться. Спонсорські повідомлення відображатимуться у публічних каналах із понад 1000 передплатників.
По-третє, офіційна реклама в Telegram буде ненав’язливою. Вона міститиме лише короткі тексти без зайвих посилань та фотографій. Кожне оголошення складатиметься з тексту оголошення та кнопки. Максимальна довжина тексту оголошення становить 160 символів, включаючи пробіли. Крім того, рекламні блоки з’являтимуться лише після перегляду нових повідомлень у каналі.
По-четверте, і це найголовніше, мінімальний бюджет для рекламної компанії — 2 млн євро, з яких 1 млн буде депозитом, який не повернеться, якщо рекламодавець не витратить у сумі 10 млн євро за 12 місяців. Такий підхід стане головним обмежуючим фактором для дрібних рекламодавців та забезпечить захист від різноманітних шахрайських схем. До того ж це дозволить проводити більш ретельну модерацію оголошень та не пропускати сумнівних текстів. Мінімальна ціна за 1000 показів – 2 євро.
Зазначається, що в Telegram-каналах і зараз є реклама у вигляді звичайних постів. Її публікують самі власники ресурсів. Офіційна реклама, що впроваджується Telegram, буде набагато менш нав’язливою та відволікаючою, та більш комфортною для користувачів месенджера. Коли платформа буде повністю запущена та дозволить Telegram покрити свої основні витрати, месенджер почне ділитися прибутком від реклами з власниками каналів, на яких відображається реклама.