Tesla будує нові прототипи вантажівки Semi на Gigafactory в Неваді
Американська компанія Tesla тестує нові версії електричних тягачів напередодні серійного виробництва. Як повідомляє Teslarati з посиланням на авторитетного інформатора Carsonight, автовиробник запустив у виробництво чотири моделі Tesla Semi з акумуляторними елементами нового типу — L-подібними батареями 2170.
За словами інсайдера, два тягачі будуть використані для дорожніх випробувань, один — для випробувань на довговічність, а останній відправиться на Аляску — Tesla перевірить енергоефективність батареї в холодну погоду.
Усередині кожного автомобіля буде встановлено по три блоки 2170. Такий підхід збільшить середній запас ходу та підвищить ймовірність коректних висновків в ході випробувань. При цьому, зазначає Carsonight, Tesla не поспішає з тестуванням недавно представлених акумуляторів 4680 на вантажних електромобілях.
Нові акумулятори 4680, анонсовані гендиректором Tesla Ілона Маском на заході Battery Day, призначені для безперебійної роботи зі структурним акумуляторним блоком. Така система, в якій акумулятор використовується як конструктивний елемент, все ще не готова для електричних вантажівок 8 класу, пояснив інсайдер. Судячи з усього, серійне виробництво Tesla Semi почнеться зі стандартних 2170, а протягом кількох років компанія перейде на складнішу конструкцію 4680.
Що стосується можливостей Semi, то характеристики вантажівки мінялися з кожним роком. Спочатку — у 2017 році — Маск пообіцяв забезпечити покупців Semi запасом ходу в 1000 км, хоча реальні показники — на момент анонсу — обмежувалися 480 та 800 км в залежності від комплектації. Однак через кілька років інженерам Tesla все ж вдалося підвищити діапазон до 970 км. Більш того, зараз Ілон Маск більш вільно говорить про цифри, заявляючи, що 500 км та 800 км — це легко та тривіально, а 1000 км — цілком реально.
«Добитися запасу ходу для вантажівки в 500 кілометрів досить просто, навіть тривіально, якщо чесно, і це якщо ми говоримо про вантажівку, яка везе близько 40 тонн. Якщо потрібно, то для далеких перевезень ми легко можемо підвищити дальність і до 800 км. Також ми працюємо над способом, який дозволить домогтися 1000 км для важкої вантажівки», — повідомив глава компанії в недавньому інтерв’ю.
Серійне виробництво Tesla Semi, за словами Маска, почнеться на початку наступного року (тобто, на початку 2021 року – ред.).