Tesla посперечається в суді із сайтом, який написав про низьку якість Model 3 китайської збірки
Минулого тижня китайський ресурс PingWest повідомив про те, завод Tesla в Шанхаї через прагнення досягти намічених виробничих показників нехтує якістю випущених електромобілів, використовуючи для їх складання браковані деталі.
Також з посиланням на інсайдерів було розказано про важкі умови праці, високій інтенсивності роботи на збірці та великій частці ручної праці. Публікація PingWest різко різниться з тим, що розповідає про свою шанхайську гігафабрику сама компанія.
Тао Лінь (Tao Lin), віце-президент Tesla China із зовнішніх зв’язків, у своєму пості в соціальній мережі Weibo назвав публікацію «обурливою» і пригрозив притягнути PingWest до судової відповідальності за поширення неправдивої інформації.
На цьому тижні компанія Tesla виступила зі спростуванням публікації PingWest, пославшись на дослідження за якістю JD Power 2020 China New Energy Vehicle Experience Index Study, проведене у вересні цього року.
Згідно з даними JD Power, автомобілі Tesla, вироблені на фабриці Shanghai Gigafactory, є одними з найбільш якісних на ринку Китаю, поступаючись тільки автомобілям стартапу NIO.
«Tesla Model 3 має попит у китайських споживачів, через те, що її дизайн та характеристики перевершили їхні очікування в багатьох аспектах, — сказав Джефф Кай (Jeff Cai), генеральний менеджер з виробництва автомобільних продуктів JD Power China. — Що стосується досвіду водіння та цифрового зв’язку, у виробників звичайних автомобілів тепер є чому повчитися у виробників розумних електромобілів, таких як Tesla».
Ресурс PingWest, заснований у 2012 році, на 6,7% належить газеті UCWeb, яка, своєю чергою, контролюється холдингом Alibaba Group Holding.