Tesla відкликає понад 80 тисяч електромобілів у Китаї через недоліки програмного забезпечення та ременів безпеки
Цей тиждень видався невдалим для Tesla, яка вже втретє оголошує про відкликання своїх електромобілів.
The Wall Street Journal повідомляє, що автовиробник відкликав загалом 80 561 автомобіль у Китаї через проблеми з програмним забезпеченням і ременями безпеки. Згідно з даними Державної адміністрації з регулювання ринку країни, збої в управлінні батареями, які впливають на 67 698 автомобілів Model S і Model X, можуть призвести до несподіваних зупинок, а 12 863 седанів Model 3 мають проблеми з ременями безпеки.
Як і у випадку з деякими попередніми відкликаннями, Tesla виправляє проблеми за допомогою бездротового оновлення програмного забезпечення. Невідомо, чи призвели недоліки до ДТП або травм, і чи вони безпосередньо пов’язані з минулими несправностями. У лютому Tesla відкликала 817 143 автомобілів у всій лінійці через дефект функції звукового сигналу ременя безпеки.
Це вже третє відкликання компанії Ілона Маска за тиждень. Раніше Tesla відкликала майже 30 000 позашляховиків Model X через погану роботу подушок безпеки та 321 000 Model 3 і Model Y через програмний збій у роботі задніх ліхтарів.
Водночас це відбувається на тлі численних відкликань протягом решти 2022 року, зокрема понад 1 мільйон транспортних засобів відкликали через те, що “система автоматичного реверсу вікна неправильно реагувала під час виявлення перешкод”, і тому “вікно під час закриття могло затискати водія або пасажира”.
Такі відкликання можуть завдати шкоди репутації Tesla. Нещодавно журнал Consumer Reports розмістив автовиробника на останньому місці в рейтингу свого щорічного дослідження надійності.
Раніше Мін’юст США розпочав розслідування щодо Tesla — після десятка ДТП, зокрема й смертельних, за участю її автопілота. Прокурори з’ясовують, чи не ввела компанія в оману споживачів, інвесторів та регуляторів, роблячи необґрунтовані заяви про можливості своєї технології допомоги водієві.