Tesla витрачає на розробку електромобілів у 6 разів більше конкурентів
Згідно зі звітом StockApps.com, Tesla вкладає в R&D по $2984 у розрахунку на один вироблений електрокар — у шість разів більше, ніж у середньому інвестують провідні автоконцерни. Зокрема, інвестиції компанії Ілона Маска в розробку і дослідження більше колективного бюджету на цілі всієї «великої трійки Детройту» – Ford, GM та Chrysler.
«Tesla витрачає на дослідження та розробки більше, ніж будь-який інший автовиробник, щоб зберегти своє лідерство в галузі технологій для електромобілів. І якщо ви спитаєте, чому вона це робить, в Tesla відповідять, що це необхідно, щоб клієнти залишалися задоволеними, а це головний фактор, який утримує її в автомобільному бізнесі», – прокоментував дослідження аналітик StockApps.com Едіт Рідс.
За даними аналітиків, інвестиції в R&D охоплюють не тільки самі електромобілі, але і супутні технології та виробничі рішення. Використовуючи великі інвестиції, Tesla прискорює розробку моделей, підвищує рівень їх безпеки та інтегрує в електромобілі нові технології. Додаткова перевага автовиробника — статус “повністю електрифікованого бренду“.
На відміну від Ford, GM та інших традиційних концернів, Tesla не повинна балансувати між ДВЗ і акумуляторними платформами — всі інвестиції спрямовані на одну галузь, а значить прогрес йде швидше, упевнені експерти. Судячи з усього, ця бізнес-модель працює — зараз електромобілі бренду є легковими автомобілями, що найбільше продаються у світі.
У StockApps.com також відзначили незвичайний підхід Tesla до маркетингу. Середній за галуззю показник витрат на ці цілі становить $485 на один вироблений електромобіль. Ford і Toyota витрачають по $468 та $454 на машину для просування своїх продуктів, а GM та Chrysler — по $394 і $664 відповідно. У той час рекламний бюджет Tesla дорівнює нулю. Щобільше, в американського бренду навіть немає маркетингового підрозділу.
Незвичайний підхід Tesla до реклами пояснюється двома факторами. Завдяки тому, що компанія займає позицію одного з найшвидших брендів у світі, а її засновник і гендиректор Ілон Маск активно веде соціальні мережі та часто з’являється на публіці, Tesla сама по собі є «маркетинговим магнітом». Аналітики заявили, що виробник електромобілів домінує в пресі та соціальних мережах і, в цьому питанні, помітно обходить будь-яких конкурентів, тому не потребує оплачуваних згадок.