Tesla запатентувала кришку кузова для Cybertruck з вбудованими сонячними панелями
Ідея використання сонячних батарей для підживлення тягових акумуляторів не дає спокою Ілону Маску (Elon Musk), який вже висловлювався на користь такого рішення на комерційному електротранспорті. Пікап Cybertruck зможе, як опцію, запропонувати кришку кузова, яка буде являти собою рольставні (ролети) з вбудованими сонячними панелями. Цю ідею Tesla вже встигла запатентувати.
Якщо звернутися до історії питання в цілому, то досі розміщення сонячних панелей на даху серійних автомобілів дозволяло переважно живити елементи системи вентиляції, щоб охолоджувати салон під час стоянки з вимкненим двигуном внутрішнього згоряння. Гібрид Toyota Prius Prime зробив спробу поповнювати за допомогою сонячної панелі заряд тягового акумулятора, але виграти більш як три кілометри пробігу при цьому не вдається.
Свого часу Ілон Маск заявив, що на комерційних фургонах має сенс розміщувати сонячні батареї на даху і бічних підйомних панелях, щоб вони під час стоянки могли живити тяговий акумулятор. На думку глави Tesla, за день стояння на сонці таким чином можна накопичити електроенергії, достатньої для подолання відстані в 48 км.
Як зазначає ресурс Electrek, рекламні зображення пікапа Cybertruck з кришкою кузова з сонячних панелей демонструються компанією не тільки для краси. Відповідна патентна заявка присутня в базі даних профільного американського відомства. У документації пояснюється, що кришка вантажного відсіку пікапа, яка складається з вузьких секцій, може згортатися в рулон, який зберігається біля передньої стінки кузова, при цьому зовнішня поверхня такої кришки містить активні сонячні панелі, що дозволяють живити бортові споживачі та заряджати тяговий акумулятор. Що характерно, кришка при цьому вийде і досить міцною, оскільки зможе витримувати вагу людини або розміщення порівнянного по масі вантажу. Дах кабіни пікапа теж може оснащуватися сонячною панеллю. Вочевидь, сонячні панелі будуть пропонуватися покупцям як опція за доплату.