TikTok додав текстові публікації на тлі ребредингу Twitter

У TikTok відтепер можна ділитися текстовими публікаціями – з фоном, музикою та наклейками, подібно до Stories в Instagram.

Текстові повідомлення в TikTok мають обмеження до 1000 символів, а доповнити їх можна музичними композиціями, фоновим зображенням чи наклейками. Є можливість редагування та взаємодії з іншими відео – шляхом створення дуетів та коментарів.

Для TikTok, який спеціалізується на коротких відео, така трансформація досить дивна – однак, ймовірно, соцмережа також націлилась на аудиторію оновленого Twitter, подібно до Threads, Bluesky, Mastodon та інших.

Соцмережу Цукерберга Threads, здається, досить добре прийняли на початку (за перші 5 днів після запуску в ній зареєструвалися 100 млн людей), утім зараз кількість активних користувачів програмі різко впала – на 70%, згідно з даними Forbes.

У TikTok нині трохи більше мільярда прихильників, тоді як Instagram, який опікується Threads, використовують 2,3 млрд людей.

Раніше програму з короткими відео розкритикували через зв’язки з Китаєм, а уряди Канади, США, Великої Британії та Австралії обмежили використання застосунку на державних пристроях.

Джерело tiktok

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше