TikTok планує вийти на ігровий ринок
TikTok тестує ігри у застосунку для вʼєтнамських користувачів, пише Reuters. Це є частиною планів компанії ByteDance, що володіє TikTok, щодо виходу на ринок ігор, зазначають чотири джерела видання.
Перехід до ігор підвищить дохід TikTok від реклами, а також кількість часу, який користувачі проводять у застосунку.
Вʼєтнам із технічно підкованим населенням у віці до 35 років є привабливим ринком для соцмереж – TikTok, Meta, YouTube і Google.
TikTok, що належить китайській компанії ByteDance, планує розширити пропозицію ігор на інші країни Південно-Східної Азії уже в третьому кварталі року.
У TikTok заявили, що компанія протестувала впровадження ігор на базі HTML5 у співпраці зі сторонніми розробниками ігор і студіями, такими як Zynga Inc. Водночас у компанії відмовилися коментувати свої плани щодо В’єтнаму або ширші ігрові амбіції.