TikTok призупинить розвиток інструментів електронної комерції у США та Європі
Хоча TikTok і залишається одним зі світових лідерів у розважальній сфері, комерційні функції платформи такого феноменального успіху поки не демонструють: як передає Financial Times, адміністрація сервісу вирішила скоротити свої плани щодо впровадження інструментів «живих» продажів у США та Європі — у цих регіонах вони майже не мають попиту.
З кінця минулого року TikTok тестує функції онлайн-продажів у Великій Британії, проте відчутних успіхів експеримент не приніс: рекламні ефіри на майданчику не набрали ні великої аудиторії, ні великих продажів, а деякі блогери взагалі вибули з проектів TikTok Shop. Спочатку вважалося, що вже зараз електронна комерція TikTok дебютує в Німеччині, Франції, Італії та Іспанії, а до осені платформа планувала вийти на США. Однак тепер адміністрація сервісу хоче налагодити продаж хоча б у Великій Британії, тому що в Азії все вийшло.
Онлайн-шопінг за участю інфлюенсерів приносить компанії ByteDance, що володіє TikTok, значні доходи, особливо в Douyin, китайській версії сервісу, де трансляції набули статусу великих культурних заходів, вигідних і платформі, і блогерам, і продавцям. Ця формула поки що працює не скрізь: західний споживач дійсно все активніше купує в Instagram*, YouTube і тому ж TikTok, і навіть Amazon вже почала інвестувати у продажі на стрімах, але досить масовим цей тренд поки не став на жодному майданчику.