Toyota для свого першого електромобіля bZ4X «скопіювала» штурвал у Telsa, але зробила його зручнішим
Учора компанія Toyota презентувала свій перший електромобіль. Кросовер bZ4X отримав не найтиповіший для Toyota дизайн, але найбільше багатьох журналістів здивувало кермо. Воно тут приблизно таке саме, як у нових Tesla, тобто у вигляді штурвала.
І найчастіше в тих же машинах Tesla таке рішення лають за незручне керування у певних сценаріях. Виявилося, що новинці Toyota таких претензій висловлювати, зважаючи на все, не будуть.
Річ у тім, що кермо у bZ4X не має прямого механічного зв’язку з колесами. Тобто воно цілком електронне. Це не нове рішення для ринку, але зустрічається поки що рідко. І саме це дозволяє машині японського гіганта позбутися недоліків нових Tesla.
Реалізовано це за допомогою динамічної чутливості керма. У результаті від упору до упору тут лише 150 градусів, що позбавляє водія необхідності перехоплювати кермо при різких поворотах, а саме до перехоплення і були основні претензії у випадку Tesla.
Наскільки добре працює технологія Toyota і чи не робить вона машину занадто різкою на великих швидкостях, дізнаємось із перших тест-драйвів. Нагадаємо, кросовер з’явиться на ринку наступного року.