Toyota представила перші автомобілі з підтримкою оновлення системи допомоги водієві
Спеціальний підрозділ Woven Planet, який зосередиться на розробці систем активної допомоги водієві, було представлено корпорацією Toyota Motor тільки в кінці січня, а перші автомобілі з підтримкою оновлення керуючого програмного комплексу «по повітрю» вже готові вступити в продаж з наступного тижня. Вони одночасно запропонують автономність другого рівня.
За даними Reuters, з наступного понеділка в продаж на японському ринку надходять нові версії гібридного седана Lexus LS500h та воднемобіль Toyota Mirai, наділені підтримкою фірмової технології Advanced Drive, відповідної автономності другого рівня за класифікацією SAE. По суті, флагманську модель Lexus в такому виконанні можна купити вже сьогодні за суму, еквівалентну $149 тис.
У цьому варіанті автоматика дозволяє утримувати машину в межах смуги, зберігати дистанцію до інших автомобілів та перешкод, а також змінювати смугу руху по команді водія на заміських дорогах. Набір функцій не найбагатший, але для традиційно консервативної Toyota це справжній прорив, особливо в частині можливості оновлення ПЗ «по повітрю». В майбутньому, як зазначили представники марки, автовласники отримають можливість удосконалювати навички автоматики шляхом програмних оновлень, а також індивідуалізувати автомобілі програмним способом. Алгоритми, що керують новими автомобілями марки, розроблені Woven Planet з використанням технологій штучного інтелекту. Програмне забезпечення створювалося з урахуванням можливості його глобального застосування, так що при наявності відповідної юридичної інфраструктури воно може поширитися за межі Японії.
Honda Motor ще в минулому місяці почала продавати в Японії перший у світі седан з автономністю третього рівня, але лише обмеженими партіями та в лізинг. Ясно, що ставши найбільшим автовиробником у світі за підсумками минулого року Toyota Motor в цьому відношенні не бажає відставати від конкурентів.