Twitter тестує нові функції електронної комерції для твітів
Стало відомо про тестування Twitter можливості використання сервісу для здійснення покупок в інтернеті. Як повідомляє ресурс TechCrunch, сервіс мікроблогів тестує новий спосіб відображення твітів, які ведуть користувачів за посиланнями на сторінки товарів в будь-якому інтернет-магазині.
Експериментальні твіти мають кнопку «Shop» і містять інформацію про продукт, включаючи його найменування, назву магазину і вартість. Про тестування розповів консультант з соціальних мереж Метт Наварра (Matt Navarra), який опублікував в Twitter скріншоти тестових карток Twitter Card, призначених для ведення електронної комерції.
Хоча такі твіти можуть використовуватися як реклама, Twitter підтвердив ресурсу, що вони є прикладом нового підходу до «органічних» твітів, орієнтованим на електронну комерцію.
Цей формат потенційно може стати частиною більш масштабних планів Twitter стати платформою для творців контенту. Нещодавно сервісом було оголошено про можливий запуск платної підписки Super Follow, яка дозволить користувачам Twitter підписатися на конкретний обліковий запис для отримання привілеїв тільки для передплатників, таких як інформаційні бюлетені, ексклюзивний контент, значок прихильника й інші пропозиції та знижки. В рамках нового формату автори, можливо, будуть також розміщувати для своїх шанувальників посилання на продукти й товари.
«Ми починаємо вивчати способи поліпшення підтримки торгівлі в Twitter», – повідомив нещодавно представник фінансового відділу Twitter Брюс Фальк (Bruce Falck). Разом з тим він попередив інвесторів, що сервіс все ще перебуває в «дуже ранній стадії вивчення», тому поки ще рано говорити про якісь конкретні кроки.