У гіганта електронної комерції Alibaba з’явився серйозний конкурент
Заснований у 2015 році китайський онлайн-ритейлер Pinduoduo у 2020 році випередив гіганта електронної комерції Alibaba. Згідно з даними, оприлюдненими Pinduoduo в ході звіту за четвертий квартал, у нього минулого року було 788,4 млн активних покупців, в той час, як в Alibaba за даний період цей показник склав 779 млн осіб.
Квартальний виторг Pinduoduo зріс на 146% завдяки онлайн-покупкам на суму 26,55 млрд юанів ($ 4,08 млрд), що вище прогнозу опитаних Refinitiv аналітиків, рівного 19,22 млрд юанів. Разом з тим компанія як і раніше працює зі збитками, хоча вони й скоротилися з 1,75 млрд до 1,38 млрд юанів в попередньому році.
На онлайн-майданчику Pinduoduo можна придбати широкий спектр товарів, включаючи харчові продукти, напої, одяг, взуття, товари для догляду за дітьми, техніку, меблі, побутові товари, косметику і т. Д. Одна з особливостей Pinduoduo – можливість отримати знижку за спільні закупівлі. Тобто, чим більше ти привернеш друзів для покупки товарів, тим дешевше вони тобі обійдуться. Можна спостерігати в режимі реального часу як падає ціна на товар у міру того як до групової покупці додаються залучені тобою користувачі.
Спочатку Pinduoduo зробила ставку на смартфони, а не комп’ютери, що забезпечило доступ до ширшої аудиторії. Ще одним елементом успіху стало використання для продажів месенджера і соціальної мережі WeChat, що надає широкі можливості для шопінгу. Приблизно 80% її користувачів використовують соцмережу для здійснення покупок.
І ще, що також важливо, Pinduoduo внесла в процес покупок елемент гри. Наприклад, тут запущена гра по вирощуванню віртуального дерева Duo Duo Orchard, зростання якого забезпечується завдяки участі в онлайн-іграх або здійснення покупок, а також перегляду товарів або залучення до покупки друзів. Клієнту, який виростив дерево, дарують ящик манго або інших плодів з безкоштовною доставкою додому.
Комісія Pinduoduo мінімальна, але інвестори активно вкладають в неї гроші, оскільки компанія росте стрімкими темпами. Після проведення IPO на біржі NASDAQ у липні 2018 року її акції додали у вартості понад 550%