У Київстарі технічний збій – домашній інтернет та інші послуги працюють з перебоями третій день поспіль
Останні два дні певна частина абонентів Київстару отримувала дуже дивні сервісні SMS — частина користувачів з подивом виявила сповіщення про блокування номеру та зняття позапланове списання місячної абонплати.
Через оновлення Іт систем дуже велике навантаження на операторів. Напишіть нам в особисті повідомлення: номер рахунку і проблему. Перевіримо.
— Kyivstar (@TwiyKyivstar) April 3, 2021
Судячи з усього, технічний збій виявився серйознішим, ніж здавалось. Третій день поспіль домашній інтернет та різні послуги від Київстару працюють з перебоями. На момент оновлення цієї замітки мобільний застосунок не працює, а служба підтримки вочевидь не справляється зі скаргами від користувачів. Принаймні якщо судити по різким дописам з критикою у соцмережах. Ми будемо слідкувати за ситуацією, та публікувати оновлення в міру їх надходження.
Висловлюючи невдоволення в соцмережах клієнти, яких торкнулася ситуація, у виразах не соромились (перепрошуємо за твіти з нецензурною лексикою, але вже як є). Зі скарг не зрозуміло, чи відбувалось списання коштів насправді.
В Київстарі, не вдаючись у подробиці, пояснили ці повідомлення технічною помилкою та попросили постраждалих звернутись до служби підтримки компанії.
Приносимо вибачення за SMS про блокування номеру або з некоректною інформацією про тарифікацію послуг — це результат технічної помилки. Якщо ви їх отримали чи зіштовхнулися з іншими складнощами, напишіть нам у особисті повідомлення, вказавши власний номер та описавши проблему ?
— Kyivstar (@TwiyKyivstar) April 2, 2021
Окремо компанія наголосила, що сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані. З цього можна зробити висновок, що у деяких випадках кошти все-таки списувались.
Сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані.
— Kyivstar (@TwiyKyivstar) April 2, 2021
Яку кількість абонентів торкнувся цей збій, не уточнюється.