У Китаї презентували перший у світі “тандемний” БПЛА
У Китаї показали перший у своєму роді тандемний безпілотник з вертикальним зльотом і посадкою (система VTOL), який, завдяки такій конструкції, має посилену стійкість під час поривів вітру і може обходитися без злітної смуги.
Про це повідомляє портал Global Times.
Новаторський глобальний тандемний БПЛА вертикального зльоту і посадки з літаючим крилом представлений у Шеньчжені на 25-му Китайському ярмарку високих технологій (CHTF). Новий тип дрона незалежно розроблений і виготовлений дослідниками з Чанчуньського інституту оптики, точної механіки й фізики Китайської академії наук.
Дослідники опанували весь технологічний ланцюжок, включно з системою водіння, об’єднанням даних датчиків, системою управління польотом і алгоритмами управління. Згідно зі звітом, дослідники досягли кількох меж продуктивності дронів, як-от робота за температури до -40 C, висоти польоту 5500 метрів, а також зліт і посадку за сильного вітру.
Фу Цяньшао, китайський авіаційний експерт, повідомив виданню Global Times, що Китай також розробив дрони з вертикальним злетом і посадкою з одним крилом, і порівняно з традиційною конструкцією з поодиноким крилом, ця нова конструкція з тандемним літаючим крилом може забезпечити більшу стабільність під час роботи в польоті за сильного бічного вітру. За словами Фу, хоча конфігурація тандемного крила має меншу аеродинамічну ефективність, ніж еквівалентна традиційна конфігурація з одним крилом, переваги, які вона надає, в цьому разі більш значні.
Як джерело живлення БПЛА в основному використовує літієві батареї нової енергії, а його ротор забезпечує підйомну силу під час вертикального зльоту і горизонтальну тягу після переходу в горизонтальний політ. Це також забезпечує БПЛА чудову вантажопідйомність і витривалість. Загальна вага становить близько 50 кілограмів при повному завантаженні, вантажопідйомність — близько 17-18 кілограмів, а час автономної роботи — до чотирьох годин.