У Китаї створили перший стандарт для роботизованих таксі
Під керівництвом компанії Baidu та за участю WM Motor, Dongfeng Motor, FAW Group, BAIC Group, Bosch та Datang Telecom Technology в Китаї розроблений і опублікований перший технічний стандарт для роботизованих таксі. Розробники повні ентузіазму створити систему «безконтактних» поїздок й доставки, що стало вкрай важливим в умовах пандемії коронавірусу.
Розроблений під керівництвом Baidu стандарт слід розглядати лише як чернетка, який регламентував би вимоги для групи розробників роботизованих таксі. Але є сподівання, що він може отримати статус загальноіндустріального та національного стандартів. Влада Китаю націлені на підтримку самоврядного транспорту і будуть, так чи інакше, підтримувати цільові групи.
Стандарт містить в собі технічні вимоги до експлуатації транспортних засобів, а також методи випробувань та вимоги для функцій автономного водіння. Документ регулює вимоги до впровадження роботизованих таксі в таких ключових областях, як безпека, досвід, експлуатація та тестування. Зокрема, від автономних транспортних засобів потрібно пройти в цілому 30 000 кілометрів випробувань в різних дорожніх умовах, таких як вибоїни, завали, дороги з галькою і шосе, а також, щоб всі ключові компоненти працювали належним чином після випробувань.
Також потрібно, щоб самокеровані автомобілі могли успішно виконувати рульове управління, гальмування, перемикання передач, прискорення та інші операції з повним завантаженням пасажирів і відповідати технічним умовам експлуатації як в гарну погоду, так і в умовах поганої видимості в дощові дні. Очікується, що автономний транспорт змінить суспільство. Таксисти й водії служб доставки цьому не зрадіють, але це будуть не перші жертви прогресу.