У китайських портових кранах, що працюють у США, виявлено 4G-модеми з невідомим призначенням

Комітет з внутрішньої безпеки та Комітет у справах Китаю Палати представників США опублікували результати розслідування, в ході якого в деяких підйомних кранах китайського виробництва, що використовуються в американських портах, було виявлено комунікаційне обладнання. Це обладнання не було задокументовано, а цілі його встановлення не були оголошені.

На кранах знайшли мобільні модеми, які можуть використовуватися для дистанційного зв’язку, але їх присутність не була вказана в жодному контракті між адміністраціями американських портів та китайським виробником кранів ZPMC. «Наше розслідування виявило вразливості в кранах у портах США, які можуть допомогти Комуністичній партії Китаю не тільки підірвати роботу конкурентів у торгівлі шляхом шпигунства, але й порушити ланцюжки постачань, руйнуючи економіку нашої країни. Без негайних кардинальних змін ми продовжуватимемо забезпечувати КПК легким доступом до нашої критично важливої інфраструктури в їхніх прагненнях до глобального домінування», — заявив CNN один із керівників Комітету з внутрішньої безпеки.

У офіційній заяві ZPMC йдеться, що компанія «завжди дотримувалася випуску високоякісної продукції та обслуговування клієнтів по всьому світу». Представник посольства Китаю в США Лю Пенюй (Liu Pengyu) назвав припущення про загрозу від китайських портових кранів «параноєю». «Ми рішуче виступаємо проти того, щоб США створювали зайву напругу у питаннях національної безпеки та зловживали національною владою, щоб перешкоджати нормальному економічному і торговельному співробітництву між Китаєм і США», — підкреслив пан Лю.

Портові крани відіграють ключову роль у переміщенні товарів до США морським шляхом; 80% кранів, що використовуються в американських портах, є китайськими. Вони часто можуть керуватися дистанційно, що дає хакерам, які мають доступ до мережі, змогу збирати з портів розвіддані або теоретично спричиняти збої в роботі обладнання. При цьому під час перевірки не було виявлено «зловмисного ПЗ або ПЗ типу “троянський кінь”», зазначив голова Кіберкомандування берегової охорони контр-адмірал Джон Ванн (John Vann). Багато машин у морському та нафтогазовому секторах оснащені комунікаційним обладнанням, включаючи мобільні модеми, які технічні спеціалісти використовують для дистанційного обслуговування. Однак таке обладнання на критично важливих об’єктах не завжди добре задокументоване і «фізично обходить» традиційні засоби кіберзахисту портів, створюючи загрозу безпеки, додав Марко Айяла (Marco Ayala), президент х’юстонського відділення InfraGard National Member Alliance.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше