У магазинах «Сільпо» знову з’явилася послуга самовивозу замовлень

Компанія Fozzy Group нещодавно відновила роботу доставки продуктів із магазинів «Сільпо», а зараз повернула ще одну послугу.

Що відомо

Йдеться про самовивіз замовлень. Про це компанія оголосила на офіційній сторінці магазину у Facebook. Тобто користувачі тепер знову можуть оформлювати та оплачувати покупки онлайн, а потім забирати їх в зручний час у магазині без черги на касі. Товар доступний на офіційному сайті та у додатку «Сільпо» (App Store /Google Play). Послуга безкоштовна.

Джерело GaGadget

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше