У McDonald’s відкрили перукарню
Шведський підрозділ McDonald’s оголосив про відкриття перукарні, де будуть робити зачіски, що нагадують за формою її логотип, повідомляє Investory News з посиланням на Fox News. Стрижка, яку компанія назвала “Golden M”, натхненна знаменитою зачіскою з 90-х рр. — наприклад, її носили Девід Бекхем та Леонардо Ді Капріо.
“Коли ми зрозуміли, що люди носять наші “золоті арки” (поширена назва логотипу McDonald’s, який є стилізованим зображенням першої літери бренду), ми повинні були діяти”, — розповів директор з маркетингу McDonald’s Sweden Стаффан Екстам.
У компанії зазначають, що при розробці ідеї надихнулися “культовою зачіскою для чоловіків з 90-х”. Характерною рисою стрижки є довгий чубчик, розділений прямим проділом та обрамляє обличчя.
“Ми відкрили наш салон не тільки для того, щоб охороняти наш символ, але й щоб зробити його популярним для всіх. Перукарня присвячена нашим улюбленим амбасадорам, ми будемо допомагати їм підтримувати їх Golden M в ідеальному стані — навіть в умовах, коли ми не можемо переміщатися настільки вільно, як зазвичай”, — додав Стаффан Екстам.
Перукарня відкрилася в Стокгольмі. У пресрелізі компанії повідомляється, що протягом двох годин після онлайн-запуску всі зустрічі в салоні з відомим стилістом Адамом Лукачем були заброньовані. Компанія провела кілька віртуальних майстер-класів, відвідувачам дали уроки стрижки та укладки.
Також компанія обіцяє, що ті, хто зважиться зробити зачіску “Golden M”, зможуть отримати безкоштовний бігмак через додаток Golden M Detector.