У мережі Київстар стався масовий збій: абонентам обіцяють нарахувати бонусні послуги
Робота сервісів вже відновлена, але деякі абоненти досі мають проблеми зі зв’язком та інтернетом. У компанії просять перезавантажити телефон.
Користувачі “Київстару” масово скаржаться на роботу зв’язку та інтернету мобільного оператора. За інформацією прес-служби, у ніч проти 27 квітня стався короткостроковий збій у роботі інформаційних систем. Постраждалим обіцяють нарахувати бонусні послуги.
Оператор отримав безліч скарг у соціальних мережах на роботу мережі та інтернету: “Київська область – відучора досі немає мобільного інтернету”, “Одеса – немає зв’язку взагалі, відсутня мережа”, “У мене Домашній інтернет Київстар, постійно збої”, “Немає зовсім покриття – Львівська область”, “Київська область. Зв’язку досі немає”, “Тернопільська область. Ні зв’язку, ні інтернету”.
“Сьогодні вночі відновлено роботу сервісів, з якими були тимчасові складнощі. Наші технічні фахівці доклали максимальних зусиль, щоб відновити їх якнайшвидше, адже ми розуміємо важливість зв’язку в цей непростий час. Якщо у вас все ще є певні складнощі, то ми радимо перезавантажити телефон або увімкнути режим “У літаку”, – йдеться у повідомленні прес-служби “Київстару”.
Київстар отримав обладнання від зарубіжних партнерів для збільшення ємності мережі
У компанії додали, що вже працюють над нарахуванням бонусних послуг клієнтам, які зіткнулися із проблемою. Про їх обсяг та умови нарахування повідомлять пізніше.