У наступному році в Японії буде спущений на воду перший електричний танкер
Електрифікація водного транспорту рухається не так активно, як наземного, але електричні катери й пороми вже з’являються. Незабаром до них приєднаються і більш великі судна. Наприклад, танкер e5, в трюмах якого, за іронією, буде традиційне пальне.
За деякими розрахунками, за рік експлуатації всього сотня океанських контейнеровозів генерує стільки ж викидів, скільки всі легкові автомобілі у світі. І з урахуванням історії розвитку і масштабів індустрії одних намірів або законодавчих заходів, щоб очистити цю індустрію, явно недостатньо.
Японський e5 Project – консорціум вантажних і інженерних компаній – будує перші два 62-метрові танкери на замовлення Asahi Tanker. Вони будуть використовуватися для доставки палива в Токійській затоці. Силову установку розробляє Kawasaki Heavy Industries, повідомляє New Atlas.
Кожен танкер водотоннажністю 500 тонн буде оснащений двома літій-іонними акумуляторами Orca ESS на 1740 кВт * год виробництва Corvus Energy. Вони будуть живити мотори двох гвинторульових колонок, які забезпечать крейсерську швидкість приблизно в 10 вузлів (19 км / г). Точний запас ходу батарей не вказано, сказано лише – «багато годин».
Нові танкери e5 будуть не тільки чистими, але і більш тихими, створюючи менше вібрацій і шуму, ніж традиційні двигуни, так що для екіпажу умови роботи стануть більш комфортабельними. До того ж у разі природного катаклізму в регіоні Токійської затоки судно зможе забезпечити електрикою служби порятунку.
Обидва судна будуть побудовані суднобудівним заводом Imura. Перший танкер планують спустити на воду в наступному році, наступний – у 2023.