У Німеччині створили автомобільний електродвигун з масляним охолодженням – його складно перегріти навіть за жорсткої експлуатації

Німецька компанія Mahle розробила електромотор, який може постійно працювати під навантаженням понад 90% від пікового. Електродвигун Superior Continuous Torque (SCT) не перегрівається на переважній більшості жорстких режимів експлуатації. При цьому він компактний і легкий, що також робить його дешевшим. Очікується, що електродвигун SCT стане основою легкових електромобілів, так і важкої техніки на електротязі.

Звичайні електродвигуни не можуть довго працювати на навантаженнях, близьких до максимальних – вони банально перегріваються. Доходить до того, що в електромобілях тривале навантаження на електродвигуни не піднімається вище 50-60% від пікової. Щоб краще охолоджувати електродвигун, його доводиться робити масивніше — більше і важче. Так можна збільшити тривале навантаження на електродвигун до 70-80%, але досить великою ціною як у грошах, так і шляхом втрати частини корисного навантаження (яку з’їсть зайва вага електродвигуна).

Німецьким інженерам вдалося розробити легкий та потужний електричний двигун, який може тримати постійне навантаження понад 90% від максимального. Вантажівка з таким двигуном не видихнеться на крутому підйомі з важким вантажем у кузові, а гоночний електромобіль покаже дива роботи під навантаженням на трасі.

Секрет розробки полягає в автоматичній подачі олії для охолодження. Олія всмоктується через центральний забірник і за рахунок відцентрової сили ротора, що обертається, прокачується навколо котушок. Нагріте масло з двигуна може використовуватися як для обігріву вузлів і агрегатів електромобіля, наприклад, взимку акумуляторного блоку, або ж охолоджуватися через радіатори.

Більш того, конструктори Mahle розробляють версію електродвигуна, що охолоджується маслом, без постійних (неодимових) магнітів. Такі електродвигуни не залежатимуть від поставок рідкісноземельної сировини і будуть дешевшими, хоча внаслідок заміни магнітів на електрообмотку двигуни будуть трохи більшими. Раніше ми повідомляли про цю розробку Mahle.

Джерело newatlas

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше