У нових версіях Tesla Model S та Model X з’явиться камера, яка дивиться на водія
Необхідність використання камери всередині салону автомобіля для стеження за водієм усвідомили багато розробників систем автоматизації самого процесу водіння. Tesla таку камеру передбачила в електромобілях Model 3 та Model Y спочатку, але старші Model S та Model X отримають її тільки в ході підготовлюваного оновлення.
Як нагадує ресурс Electrek, компанія недавно призупинила виробництво електромобілів Model S та Model X, а потім продовжила період зупинки складальних ліній до перших днів січня. Малося на увазі, що під час технологічної перерви компанія зможе переналаштувати обладнання під випуск оновлених версій електромобілів. Європейські клієнти компанії були повідомлені, що замовлені ними Model S та Model X не тільки прибудуть пізніше звичайного, але і виявляться дорожчими.
За інформацією одного ентузіаста, який любить аналізувати програмні оновлення електромобілів Tesla, в новій версії ПЗ згадується наявність внутрішньосалонної камери, спрямованої на водія. В інтер’єрі молодших електромобілів Model Y та Model 3 така камера була присутня спочатку, але Tesla лише недавно почала використовувати її можливості для налагодження програмного забезпечення, що має відношення до систем активної допомоги водієві. Камера дозволяє стежити за поведінкою водія, головне її завдання в такому варіанті застосування — визначати ту межу втоми й неуважності людини, яка вже може становити загрозу для безпеки руху. Поки застосування камери на товарних електромобілях Tesla здійснюється тільки в експериментальних цілях, але з часом воно стане постійним.
Ілон Маск вже ділився своїми міркуваннями з приводу іншого використання камери, спрямованої в салон електромобіля. За його словами, вона буде виконувати охоронні функції в умовах, коли машина буде пересуватися автоматично без водія в салоні. Автоматичне таксі це вбереже від вандалізму, адже Tesla збирається запропонувати автовласникам заробляти за допомогою своїх машин, дозволяючи їм займатися приватним візництвом в автоматичному режимі у свою відсутність.
У камери, зверненої до водія, є й інші можливі сфери застосування. По-перше, це режим відеоконференції, про який недавно теж згадував глава Tesla. По-друге, камери дозволяють здійснювати біометричну аутентифікацію власника. Зараз електромобілі Tesla люди, котрі їх експлуатують, використовують як альтернативу класичним ключам — смартфон. У деяких сценаріях бортова система напевно дозволить запустити двигун лише по зображенню особи водія. Чітка ідентифікація користувача важлива й з точки зору застосування конкретних профілів налаштувань під кожну людину, якщо машина використовується спільно.