У Telegram з’явиться платна передплата для вимкнення реклами
Засновник Telegram Павло Дуров повідомив про плани щодо впровадження низки опцій, які дозволять відключати офіційні рекламні оголошення в каналах месенджера.
Власну рекламну платформу Telegram представив наприкінці жовтня цього року. Реклама з’явиться лише у великих каналах, підтримка яких для Telegram пов’язані з найбільшими витратами. При цьому особливо наголошується, що Telegram не показуватиме рекламних повідомлень у списку чатів, особистих розмовах або групах. Крім того, для демонстрації рекламних оголошень месенджер не використовуватиме особисті дані.
Водночас як зазначає Павло Дуров, багато користувачів пропонують реалізувати можливість повного вимкнення реклами. Тому Telegram впроваджує два нововведення. Одне полягає в тому, що заборонити демонстрацію реклами можна буде за невелику плату.
«Ми вже розпочали роботу над цією новою функцією та очікуємо її запуску цього місяця. Вона може бути оформлена у вигляді недорогої підписки, яка дозволить будь-якому користувачеві безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram та ніколи не бачити офіційних рекламних оголошень у каналах», — каже засновник месенджера.
Крім того, відключати офіційні рекламні оголошення всім користувачам зможуть автори каналів.
«Автори деяких каналів також хотіли б “вимикати” рекламні оголошення у своїх каналах для всіх користувачів. Наразі ми прораховуємо економічні умови цієї опції. Незабаром рекламодавці зможуть розміщувати “невидиме” оголошення в будь-якому каналі, яке за умови достатньої вартості показу призведе до відсутності оголошень в цьому каналі», – зазначає Павло Дуров.