У TikTok тестується нова функція ідентифікації товарів
Відносно недавно TikTok обзавівся новою функцією, яка відкрила користувачам можливість здійснювати покупки безпосередньо в додатку. Поки що цей функціонал недоступний у низці країн, проте надалі його підтримка має поширитися і на них.
Подальший розвиток у цьому напрямку – впровадження нової функції, яка принесе з собою ідентифікацію різних об’єктів, що фігурують на відео. Щойно на екрані з’явиться якийсь товар, глядачам одразу буде запропоновано знайти цей предмет (або схожий) у TikTok Shop.
Коли перераховані вище зміни наберуть чинності, посилатися на товари з TikTok Shop (у своїх відео) зможуть не тільки затверджені інфлюенсери і бренди, а й усі інші користувачі. Процес розпізнавання речей (це може бути косметика, одяг, декор для дому, різна техніка та багато чого іншого) здійснюватиметься без участі авторів, на всіх опублікованих ними відео. Таким чином тегування продукції стане абсолютно безглуздим заняттям.
Найімовірніше, важливу роль у новій функції зіграє штучний інтелект, що чимось нагадує Google Lens, який також здатний знаходити схожі товари в інтернеті.
На поточний момент ця функція перебуває на стадії тестування. Далеко не кожен користувач може з нею зіткнутися. Коли слід чекати її офіційної появи – невідомо, а все тому, що компанія не впевнена в позитивній реакції з боку аудиторії, яка може не оцінити подібне нововведення. У мережі поки що немає жодних скріншотів, які б показали, як вона працює, і наскільки нав’язливо додаток пропонує покупки. Відповідно, очікувати можна чого завгодно, від невеликої кнопки, яка особливо ніяк не напружує, до добре помітних покажчиків, що явно вказують на ті чи інші елементи у відео.
TikTok Shop запустили на початку осені, він стрімко завалився недорогою продукцією, причому часто підробленою. Незважаючи на цю цікаву особливість, цей онлайн-маркетплейс виявився цілком собі прибутковою штукою, у всякому разі в США.