У TikTok з’явиться опція продажу товарів
TikTok запустив пілотну версію магазину на платформі. На цей час функція працює в обмеженому режимі лише у США, а реєструватися можуть тільки запрошені бренди.
Найпершими випробувати нову опцію змогли магазин одягу Pacsun і косметичний бренд KimChi Chic. У TikTok-профілях компаній з’явився значок із зображенням пакета та посилання на онлайн-магазин у соцмережі. Тепер користувач може обрати необхідні товари, оплатити їх і оформити доставку без необхідності переходити на сайт магазину. Цікаво, що у загальний кошик замовлень можна додавати товари від різних компаній.
З кожним новим етапом розвитку власного маркетплейса TikTok може додати функції просування товарів — наприклад, магазини зможуть відзначати продукти на відео і в прямих трансляціях. Таким чином користувач зможе відразу оформити замовлення під час перегляду ролика.
TikTok вирішив розвивати напрямок продажів відразу після заяви Instagram — раніше соціальна мережа повідомила, що закриває функцію Live Shopping, яка давала змогу відзначати товари у прямих трансляціях, і зосередиться на рекламному бізнесі.
Робота TikTok над тотальною комерціалізацією платформи не лише дає можливості для просування брендів. Нагадаємо — цього тижня у соцмережі з’явилась функція відстеження емоцій. Технологія спрямована на визначення зацікавленості користувачів рекламними роликами, щоб створювати «унікальні алгоритми для кожного». Втім, багатьох користувачів таке нововведення відверто налякало, адже воно містить потенційну загрозу конфіденційності.